SOS na wiosnę

Myślałam (naiwnie), że problemy ze skóra po zimie opanowałam na dobre. Myliłam się. Z atopią nigdy nic nie wiadomo. Od kilku dni skóra jest ...

Myślałam (naiwnie), że problemy ze skóra po zimie opanowałam na dobre. Myliłam się. Z atopią nigdy nic nie wiadomo. Od kilku dni skóra jest tak mocna wysuszona, że nie ma mowy o codziennym makijażu, podkład odstawiłam na półkę. Maski, peeling enzymatyczny tylko doprowadziły do zaostrzenia zmian. Zajrzałam na półkę z kosmetykami i w głębi odnalazłam krem, który kupiłam w grudniu, kiedy zaczęły się problemy ze skórą, ale który wtedy zupełnie się nie sprawdził:


odżywczy krem na noc z witaminami C + E Iwostin



W związku z tym, że marzec jest dla mnie miesiącem bez zakupów kosmetycznych ;), tak sobie przynajmniej założyłam, postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę. Wiem, że mamy dopiero początek miesiąca, ale od tygodnia krem ratuje mnie i widzę znaczną poprawę. Uff. Ładnie wygładzona i przede wszystkim ukojona skóra  - to jest to! 

Krem ma za zadanie regenerować barierę lipidową naskórka, a także odżywiać i intensywnie regenerować skórę podczas snu. Wygładza naskórek, poprawia jego jędrność i elastyczność. 
Zawarta w kremie  wit. C:
- opóźnia procesy starzenia się skóry, 
- rozjaśnia brązowe plamy, 
- redukuje wolne rodniki, 
- wygładza zmarszczki, 
- stymuluje syntezę kolagenu w skórze właściwej, 
- wzmacnia działanie brokerów UV. 

Zawarta w kremie witamina E ma działanie przeciwrodnikowe, przeciwzmarszczkowe. Przyspiesza syntezę komórkową i wyrównuje koloryt skóry. Jak wszystkie kosmetyki Iwostin, zawiera wodę termalną z Iwonicza Zdroju, która dzięki unikalnemu składowi, licznym minerałom i mikroelementom, takim jak krzemionka, wapń i kwas metaborowy, działa na skórę tonizująco oraz łagodzi podrażnienia. 


Plusy:
- łagodzi podrażnienia (to najważniejsze)
- bardzo bogata konsystencja
- brak zapachu
- dobre nawilżenie, rano skóra jest w naprawdę dobrej kondycji.


Minusów brak :) łatwo dostępny, w dobrej cenie. Nawet o tłustą konsystencję nie będę się skarżyła, ponieważ w końcu to odżywczy krem na noc. Słabo się wchłania i święcę się po nim konkretnie, ale coś za coś :) Teraz szukam odpowiednika na dzień pod makijaż.

Cena: to ok. 30-40 zł w aptece

fot. strona producenta (największy problem sprawia mi robienie i obrabianie zdjęć, więc momentami będę się posiłkowała gotowcami - wybaczcie :))

ETYKIETY:

Zobacz także:

4 komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt :)
    Dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    www.ania-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam częściej :) Jak tylko znajdę chwilę wrzucę kolejne recencje, nieco ich mam ;) tylko czasu brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przeczytam nowe recenzje :) ja jutro dam recenzję na temat maski do włosów z ALTERRA :) mój blog jest głównie o włosach, ale będą też inne recenzje nie związane z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zapraszam do siebie i również przyłączam się do opinii że Iwostin ma super produkty

    OdpowiedzUsuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog