Granat od Diora #903

Do granatu przekonałam się dzięki niemu. To jedyny tak ciemny (wieczorem wpadający w czerń) lakier w mojej kolekcji. Tylko z nim zdradzam cz...

Do granatu przekonałam się dzięki niemu. To jedyny tak ciemny (wieczorem wpadający w czerń) lakier w mojej kolekcji. Tylko z nim zdradzam czerwienie. Będą same ochy i achy - wybaczcie :)


Moim zdaniem tylko krótkie paznokcie wyglądają w duecie z nim idealnie. Kolor granatowy - w słońcu mieni się na fiolet dzięki delikatnym drobinkom, wieczorem wpada już w czerń. W obu odsłonach jest piękny. Jest w nim coś wyjątkowego.


Pędzelek duży, zaokrąglony pozwala jednym ruchem pokryć równo płytkę. U mnie 2 warstwy, ale jedna też da radę. Jeśli chodzi o trwałość z topem daje radę -6 dni. Ładnie wysycha i zacnie prezentuje.

Jakie kolory paznokci wybieracie na jesień/zimę?

ETYKIETY:

Zobacz także:

22 komentarze

  1. Bardzo ładny! :) Ja moje jesienno-zimowe lakiery pokażę na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że chyba się zakochałam :) Zarówno w kolorze lakieru jak i wyglądu na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny, to prawda..chętnie bym go przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się prosi o czarno-czerwone cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie przepadam za granatem, niebieskim na paznokciach to czuję się skuszona - opisem i wyglądem pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię granat :)
    Na Diora mnie nie stać.
    Mam z Wibo :)

    Takie kolory podobaja mi się tylko na krótkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny.. cudnie wygląda na krótkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajajaj... Przepiękny jest. Kojarzy mi się z zimowym, romantycznym spacerem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie lubię ciemnych kolorów to ten mnie zauroczył. Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niebieskie odcienie i granaty:))) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie ciemne odcienie lakierów, które z daleka wyglądają na czarne, a z bliska pokazują kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. łap babeczkę ;) http://innocent-greed.blogspot.com/2012/10/rozdaje-babeczki-czyli-so-sweet-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny.
    Ja na jesień/zimę wybieram brązy, granaty i klasyczną czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Dziewczyny. To, co prawda, jeden z niewielu takich kolorów w mojej kosmetyczce, ale uwielbiam go! Już 4 dzień i zero odprysku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładny kształt paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to dobry pilnik :D nienawidzę ich bez lakieru :)))

      Usuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog