TAG | 7 lakierów których nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce


A gdyby tak pozbyć się całej góry lakierów i zostawić tylko te najpotrzebniejsze? Jakie lakiery są niezbędne w toaletce każdej kobiety?
Zasady:
1. Napisz kto cię otagował
2. Wymień 7 lakierów, które są według ciebie niezbędne w szafce każdej kobiety, podaj dokładny kolor i przykład.
3. Zaproś do zabawy 5 osób.
Banerek można kopiować.

To nie jest łatwy TAG Drogi Moniszonie, ale postanowiłam zawalczyć o te 7 (no dobra 8!) wybranych kolorów.

Dodam tylko, że jeszcze kilka miesięcy temu w moim pudełku z lakierami (przepastnym zresztą) znalazłybyście same wariacje czerwieni. Dziś, kilka miesięcy później, w kolekcji znajdziecie masę kolorów.

Essie:
róż | watermelon
gratan | midnight cami
szarość | smokin hot
mleczny | vanity fairest

L'Oreal:
czerń | black swan
nude | creamy angora

Issey Miyake:
czerwień | jumping red
pomarańcz | smiling orange

Nie TAGuję nikogo z Was. Kto chce - do dzieła!

Miłego tygodnia. Niech Mikołaj będzie dla Was hojny :)
- xoxoxo

ETYKIETY:

Zobacz także:

17 komentarze

  1. Miałabym problem z tym TAGiem, nie ma co ukrywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a widzisz :) też miałam, ale jednak warto było się pomęczyć :D

      Usuń
  2. haha ja bym nie wybrała nie ma opcji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam! ja wybrałam to i Ty wybierzesz. Moniszon, która stworzyła TAG ma ponad 600 sztuk i co można? można! :D

      Usuń
  3. Creamy Angora, bardzo mi się nazwa podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo :) urocza i idealnie pasuje do tego koloru :)

      Usuń
  4. Pierwsze 3 Essiaki mam :)
    Dwa kupiłam dopiero kilka dni temu ale Watermelon kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. watermelon był moim pierwszym essiakiem i kocham go baaardzo :)

      Usuń
  5. Widzę, że Essie rządzą :D U mnie tylko jeden się trafił w tym tagu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie urkywam, że bardzo lubię, choć i zachwyciłam się serią od L'Oreal i kolekcja się rozrasta ;)

      Usuń
  6. ja mam czerwień z tej serii L'Oreal, uwielbiam ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę go w końcu zrobić i jeszcze ten Twój- tylko czasu i światła brak :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrać 7 kolorów, to nie lada wyzwanie. Również lubię lakiery z Essie, ale tych z L'oreala do tej pory nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tego Essie watermelon :D

    OdpowiedzUsuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog